dinsdag 14 januari 2014

Eigen inbreng

Na het garenhoudertje ben ik weer met frisse zin begonnen aan een volgend onderdeeltje van Marken. "Bij dit werkstukje heb je veel eigen inbreng" staat er in de e-cursus en het zinnetje wordt gevolgd door een smiley, :) En dus maakte ik even een ommetje, ver weg van Marken en ging een geheel andere kant op met mijn werkstukje. De kleur blijft hetzelfde, het moet tenslotte straks allemaal mooi bij elkaar passen. Het borduurwerk is nog niet af. Nog lange niet, maar dat geeft lekker niks. Buiten regent het en ik zit lekker binnen met een handwerkje. Een was draait, de ander droogt en eentje heb ik er al weggestreken. Wie zegt dat ik niet even een uurtje voor mezelf heb verdiend?

23 opmerkingen:

Rennie zei

Volgens mij heb je dit uurtje dik verdiend.

marcella zei

dank je wel, Rennie :)

AnitaS zei

Het wordt weer erg mooi.

Jeanny zei

Het ziet er weer mooi uit!

KijkDaarIs zei

jeetje wat is dit mooi!!!
je hebt wel meer uurtjes verdient hoor!!..;0)
wat laat je toch steeds mooie dingen zien...
Fijne avond..en zet nog maar lekke veel steekjes hoor!!..;0)

Anneke Schoonenberg Kegel zei

Volgens mij heb je alle tijd van de wereld verdiend. Zulke mooie dingen maken is toch veel belangrijker dan strijken! Maar ja de plicht he, dat eeuwige plichtsgevoel.

Chris zei

Ik zie het helemaal voor me hoe je zit te genieten!

Ada zei

Wat maak je prachtig borduurwerk !

Varla Lee zei

Hello!! I like too much your blog, i feel like in a home full of love! Hugs from Italy ✿

Anoniem zei

Wat mooi--het doet me denken aan de Noorse patronen.
Je handwerkuurtje heb je wel verdiend na zoveel huiswerk!
Vandaag hier al de hele dag droog,maar vanavond ook hier aan de borduur.
gezellige avond en borduurplezier.
groetjes,Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Wat een mooi borduurwerk heb je weer onder handen zeg, veel plezier ermee in je uurtje borduren haha...........liefs.Conny

Guusje, zei

Wat mooi is dit weer. Ik ben ook druk bezig met borduren heerlijk ontspannen.

Lida zei

Ja als de was draait en je moet wachten op de droger, dan heb je de tijd aan jezelf en dus mag je deze mooie steekjes aan je repertoire toevoegen! Beeldschoon! Groetjes
Lida

Monica zei

Ja, ja, lekker eventjes borduren, wie wil dit nu niet. Je laat weer mooie werkjes zien, succes

Anny zei

Oei, Marcella, nou ik weet wel dat jij je ook helemaal niet verveeld. Hier ligt ook nog een strijk. Heb je nog zin?

foekie's fashion zei

Mooi hoor en lekker eigenzinng. Groetjes van Joke

Bianca zei

Ik ben fan van je blog zo mooi en bijzonder hoe je ook alles beschrijft.
Heel duidelijk ik hoop nog lang ervan te genieten.
Succes in ieder geval.

Marjan zei

Wat is dit weer prachtig!

Basje zei

doet me denken aan amagerpatronen??? Het ziet er weer heel mooi uit, en ja handwerksters verdienen vele uurtje voor haar hobby, Gelijk heb je elk uurtje is er é92323435en Basje

Evelyne zei

Prachtig!
En wat een mooie kleur garen gebruik je.

Succes verder, groetjes, Evelyne

Willy zei

Het ging een erg mooie kant op!

marijna zei

Dat ziet er prachtig uit Marcella! Mooi project.

Anoniem zei

Hai Marcella, even via je blog ,en mijn iPad. Lief om stof a an te bieden, maar dit blauw met rode stip stofje komt bij de Quilthoeve vandaan. Dus je hoeft niet in je stofstapels te duiken! Groetjes, Anny.