zondag 1 mei 2011

Inten van Marken

inten van Marken
Het was even een weekje stil hier. Zij van nuttig en fraai borduurde.
Wat grappig is, is dat het patroon van de vernaaide linten net zo groot is als mijn geborduurde lap, kijk maar:
en zo lijkt mijn hele lap al af.
Het rode x-je geeft het midden aan, maar daar ben ik natuurlijk al lang voorbij.
Eerlijk gezegd ben ik er bijna want een weekje niet bloggen levert toch de nodige extra tijd op. Alle linten zijn af en wat zijn ze mooi. Ik vond het een plezier om ze te borduren. Wat nog rest is een stukje tekst in geel: vernaaide linten van Marken.
Ik ben achteraan begonnen en heb inmiddels 'inten van Marken' aan mijn lapje toevertrouwd.
De 'Vernaaide L' volgt later, nu ben ik eerst met de open rand bezig. Dat is nog een heel werk want ik moet vijf keer rond geloof ik. Ondertussen heb ik nog even tijd om te bedenken of ik de lap een zoompje rondom geef of dat ik de lap laat inlijsten. Voor beide opties is wat te zeggen.
Ik heb nu een flinke tijd aaneen één lap gewerkt en eigenlijk bevalt dat prima. Als deze straks af is duik ik in de mand met 'oude' projecten en ga eerst eens een en ander afmaken. Lap voor lap, dat 'ruimt lekker op'.

Geen opmerkingen: