woensdag 20 april 2011

Oud Goed

Hoe leuk ik ook van alles probeer te plannen, het wil nog steeds niet helemaal lukken.Vandaag had ik bezoek, mijn moeder en zus en we zaten heerlijk in de tuin, aten aardbeientaart en genoten van het weer en elkaar. Daarna had ik een aantal uren de tijd om bij daglicht foto's te kunnen maken bij mijn blogje over Oud Goed. Een aantal nogal intensieve telefoongesprekken gooiden roet in het eten.
Ik maak vast een beginnetje met het verhaal en maak morgen de foto's. Ik hoop dat jullie morgen dan nog even terug komen voor het complete verhaal.
De afgelopen maand stond vooral in het teken van 'sparen' ik kocht en kreeg weer nieuwe lapjes, bandjes en fragmentjes oud goed en inmiddels heb ik een ruime voorraad om me eens heerlijk op uit te leven.
Ik was in Delft op zaterdag waar ik e.e.a. bij Sanny vond, ik kocht nog wat op de brocante-markt en was gelukkig met de buit. Ook vond ik in een doosje nog een 'oud' proefje van mezelf voor een boutis-tasje wat ik jaren geleden maakte. Het is maar een klein stukje boutis maar het kan prima dienst doen in mijn quilt.
Ik vond een oud merklapje wat rondom na het borduren met een zoompje is afgewerkt, daarmee een deel van de letters mee omzomend. Als merklapje daarom niet bijster interessant, maar als 'decor-stukje- op de quilt wel degelijk. Ik vond een prachtige website vol inspiratie waar ik zeker mijn voordeel mee wil doen en zo was ik op allerlei manier in mijn hoofd bezig, detailtje hier, dingetje daar voor het grote geheel.
Morgen komen de foto's, ik zal er wat meer maken ter troost vanwege het ontbreken daarvan op dit moment. Nog even geduld voor nu en ondertussen....
kijk ook even bij Betty en Joke voor meer Oud Goed

Geen opmerkingen: