vrijdag 8 april 2011

Op pad

Gisteren kwam mijn borduurgroep bijeen dus ik stapte tegen tienen de deur uit op weg naar mijn fiets. Op het straatje naast mijn huis kwam ik deze dikkerd tegen:
Ik weet niet wie harder van de ander schrok, de pad of ik ;) Terwijl ik mijn fiets pakte zag ik hem langzaam en voorzichtig richting het fietspad bewegen. Ik denk dat hij wel zin had in een vrouwtje uit de sloot aan de overkant van de weg. Ik hoop dat hij veilig is gearriveerd.
Mooie werkstukjes zag ik langskomen. Basje maakte een mooie top van Den Haan en Wagemaker-stoffen met een oude randstof, ook van den H & W en volgens mij al lang niet meer te koop.
Mooi hè? De foto is in zijn geheel nog leuker maar de 'hoofdjes' heb ik er voor hier even afgeknipt, die bewaar ik voor de dames zelf :)
Ondertussen kwamen er nog twee quilt vriendinnen toevallig langs dus het was zeer gezellig allemaal.
er was gehaakt en nog meer gehaakt:
er werd overlegd:
en gewerkt en bijgepraat en met een heerlijk zonnetje in de rug fietste ik aan het eind van de middag heel tevreden naar huis.
Daar lag de nieuwe HZG op de mat, maar ik was eigenlijk nog lang niet uitgeborduurd.
Ik pakte mijn lap met vernaaide linten en borduurde nog een uurtje of wat met nog steeds dat heerlijke zonnetje in mijn rug.

Geen opmerkingen: