zaterdag 4 september 2010

Puzzeltje voor de zondag

Ik was er al vele malen langsgelopen voor ik aan het eind van het paadje langs de parkeergarage in X deze gevelsteen ontdekte in de poort die naar de straat leidt.
De vorige keren dat ik er was, had ik geen fototoestel bij me en daarom besloot ik bij aanschaf van mijn volgende mobieltje om er een met die functie te nemen. Inmiddels ben ik de blije bezitter van een telefoon met fototoestel en heb zelfs de mogelijkheid om daarmee een filmpje te maken.
Gisteren liep ik weer langs de plek en deze keer had ik zelfs twee mogelijkheden om een mooi plaatje te schieten. Ik had namelijk met een heel ander doel mijn gewone fototoestel ook op zak.
 
Dit is wat ik zo graag met jullie wilde delen met daarbij de vraag wat de bedoeling is van de tekst in mooi vergulde letters op deze gevelsteen ?
Wie het weet mag het zeggen; later vertel ik wat meer over deze prachtige steen, waar die steen te vinden is (tenzij er een slimmerd is die zelfs dát weet te vertellen) en ook wat ik in stadje X ging doen.

Geen opmerkingen: