zaterdag 3 juli 2010

Tien dagen later

Misschien dachten jullie dat ik op vakantie was, want het was de afgelopen dagen erg stil op nuttig en fraai.
Ik was gewoon thuis maar had andere dingen te doen. Zoonlief was hier, hij woonde tijdelijk in Groningen vanwege zijn afstudeerstage en kwam het weekend voor zijn presentatie en afstuderen hier. Ondertussen maakte ik hexagonnetjes omdat dat zo gezellig te combineren was met een filmpje en een potje thee.
Daarna  was er de afstudeerpresentatie - een welverdiende 8 - en een feestje en vervolgens nog wat 'breakfast and bed' hier thuis omdat zijn eigen flat ook nog een tijdelijke bewoner had.
Inmiddels is de rust weergekeerd en heb ik zelfs nog wat stukjes aan Rosina Luger kunnen toevoegen: vijf  stukjes om precies te zijn. (sinds de vorige update)
 
En na het schrijven van dit logje ga ik verder aan Bonheur 23. Ik ben dus inmiddels ruim over de helft. Verder vond ik nog een mooi boek voor de prijs van een glossy:
en een rood schoolmerklapje uit Delft
en ook nog twee mooie zakdoekjes 'pour la collection'
de een van een tikje grauw linnen, de ander van hagelwit linnen batist maar beiden handgemaakt en met een mooi monogrammetje er op geborduurd. Ik heb zelfs nog wat afgedongen op de prijs van het tweetal.
Het is nu wat minder warm hier zodat ik de komende dagen eens lekker met een handwerkje op schoot wil genieten van de zomer.
Fijn weekend!

Geen opmerkingen: