zaterdag 24 april 2010

Een drukke week

Afgelopen week was er erg veel te doen. De Tentoonstelling werd afgebouwd, er kwamen koffers en tassen en mappen en Dingen en alle werkjes werden voorzichtig uit de vitrines gehaald en de volgende dagen thuis weer netjes opgeborgen.
Zo gezellig als De Timmerwerf er al die weken uitzag, zo kaal was het bij ons vertrek:

Zij maken zich op voor de nieuwe tentoonstelling, ditmaal over de tweede wereldoorlog, die komende week wordt geopend. Voor ons is het nog niet helemaal afgelopen: binnenkort gaan we nog een erg leuk uitstapje maken. Het heeft te maken met textiel en we hebben er alle drie: Trijnie, Annemie van het museum en ik, erg veel zin in. Ik denk dat daar wel een mooi logje uit voort komt ;)

Voor de tentoonstelling ten einde liep sloten we deze af met een laatste zaterdag met veel bezoekers, een aantal bekende webloggers, een vriendin die helemaal uit Zuid Frankrijk kwam en natuurlijk waren er weer andermans oude en nieuwe Rolletjes die boven op de vitrine werden uitgestald.

Hierboven bijvoorbeeld twee prachtige oude Souvenirs en wat dachten jullie van dit beeldige miniatuur-exemplaar?

De rest van de week vulde ik met het terugbrengen van een aantal in bruikleen gekregen handwerk-gereedschapjes zoals de plombe die we van Sanny de Zoete mochten lenen.

Het bezoek aan haar winkel leverde een erg mooi zakdoekje op; ze had toevallig net een paar bijzondere te koop. Ik zal ook daar een andere keer op terugkomen.

Verder was ik regelmatig op het postkantoor te vinden en kreeg ik zomaar van een aardige mevrouw oude handwerkspulletjes waar ik natuurlijk bijzonder blij mee ben.

Ook Sophietje werd natuurlijk door oma bezocht en er was van alles en nog wat te regelen en te doen.

Komende week doe ik het even rustig aan, even een weekje voor mezelf maar daarna ben ik er weer met nieuwe verhalen en nieuwe onderwerpen.

tot dan!

13 Reacties

Geen opmerkingen: