zondag 18 oktober 2009

Jarig

Oktober is mijn geboortemaand en sinds ik een weblog beheer vier ik die maand ook nog mijn weblogverjaardag.
Het persoonlijke jaartje ouder is al een feit, maar mijn weblogfeestje is nog in aantocht. Precies over een week vier ik mijn weblogverjaardag en die dag, vier jaar geleden startte ik nuttig en fraai met dit verhaal.

Volgende week wordt het een erg feestelijk logje want dit weblog is voor mij ook niet zonder gevolgen gebleven.

Ik heb jullie leren kennen, soms alleen hier als jullie een reactie achter lieten maar vaak ook in "real life" wat ik zonder uitzondering erg plezierig vond. Sommige contacten zijn uitgelopen op vriendschappen en andere op nuttige uitwisseling van informatie.

Een enkele keer werd het zelfs nog een beetje meer dan dat.

Na vier jaar mezelf hier aan het woord te hebben gelaten zou ik zo graag van jullie willen weten wat voor jullie de leukste logs van nuttig en fraai waren. Van welk onderwerp heb je in het bijzonder genoten, waar zou je nog eens wat meer over willen weten, welk verhaal ligt je nog in het geheugen, welk werkstukje heeft jou geïnspireerd?
Nu wil ik natuurlijk niet alleen maar nieuwsgierig zijn en bovendien horen bij een verjaardag cadeautjes: Alle reacties bij dit logje zal in de hoge hoed doen, even flink schudden en dan rolt er vanzelf een winnaar uit. Voor de winnaar heb ik een verrassing, wat dat is vertel ik je later.

Volgende week zondag maak ik bekend wie er van mij iets leuks in de brievenbus tegemoet kan zien, tot die tijd mag je reageren, zoveel je maar wilt.

Een logje zonder foto is natuurlijk geen logje dus laat ik mijn twee in Frankrijk gekochte lapjes zien bij gebrek aan nieuw handwerk ;)

Met een kast vol lappen thuis en - op dit moment - te weinig tijd om te quilten koop ik zo min mogelijk lapjes erbij. Onderstaand tweetal kon ik echter niet laten liggen. Het witte lapje met blauwe lijntjes is een natuurgetrouwe kopie van een (school)schrift. Op de lijntjes kun je met kleine steekjes een tekst borduren. Met een klein Sophietje in het achterhoofd laat je zo’n stofje natuurlijk niet liggen. Het andere lapje zit vol miniatuur Redworkmeisjes. Ook dat is een lapje wat ooit nog wel eens van pas komt.

46 Reacties

Geen opmerkingen: