woensdag 4 maart 2009

Ships

of om in het vocabulaire van Dijn te blijven: shoot!
Want terwijl Dijn me zo allervriendelijkst had uitgenodigd om haar theesoiree bij te wonen ben ik haar en haar theeschenkerij glad vergeten.

Natuurlijk heb ik een smoes. Een zielige deze keer.
Sinds het laatste logje ben ik aardig geveld door iets wat men een luchtweginfectie noemt. Op Sophietje gepast en daarna kreeg oma het ook. Dat betekende het hele weekend met koorts in bed, maandag dacht ik het nog te kunnen redden maar dinsdag werd ik wakker met het gevoel alsof iemand een paar zakken tuinaarde boven op mij had gelegd.
Ik heb nu "een kuurtje".
Ik jaagde er acht pakjes zakdoekjes doorheen en dronk liters thee.
Maar zoals gezegd, niet bij Dijn. Met een hoofd vol wattenbolletjes heb ik daar geen moment meer aan gedacht. Plannen had ik wel voor de soiree maar zelfs die zijn ergens in mijn watjeswereld verdwenen.

Ik ga maar even op reis, in gedachten dan, want ik moet er nog even niet aan denken om het ook echt te doen.

een ouwetje uit een Ariadne uit de jaren 90 (schat ik)

ik ga nog even snuiten, dag!

Geplaatst in borduurwerk | 26 Reacties

Geen opmerkingen: