zondag 29 juni 2008

Snel, snel, SNEL!

Niet dat ik nou zo’n haastig persoontje ben, maar Het Net heeft kuren. Wij werden maandenlang aan het lijntje gehouden door het kabelbedrijf die op voorhand de klant verantwoordelijk houdt voor de storing...(hebt u wel het goede kabeltje en is het stekkertje nog wel goed ?) om steevast elk gesprek te beëindigen met de dreigende boodschap "wij rekenen € 40 euro voorrijkosten als het probleem bij u thuis blijkt te zijn.

Uiteindelijk kwam afgelopen week na de zoveelste 24 uurs uitval van zowel de tv als het internet de 'cable guy' die na het vervangen van het contactpunt (toch eigen schuld/dikke bult? ) constateerde dat de kabel buiten onder de straat, de openbare weg dus, gebroken is.

Het wachten is nu op een aannemer die de straat mag openbreken.

Zo nu en dan en maar heel af en toe hebben we geluk en zijn we op onverklaarbare gronden een kwartiertje of halfuurtje online. Zoals nu.

ik zal snel mijn berichtje tikken.

Morgen is het speldenkussentjes-dag want het is eind van de maand. Ik heb een naaldenboekje deze keer:

Begin van de maand kwam onze quiltgroep bij elkaar en we deden een projectje: kleine borduurtjes met een dikke draad DMC op grof stramien. Zomaar uit de losse hand maakten we een schetsje en prutsten het vol met borduurgaren. Vier dagen was ik in de ban van dit werkje; zo leuk en voor even...zo verslavend.
Ik maakte er vier waarvan ik er twee gebruikte voor mijn naaldenboekje. Liesje aan de voorkant en een hart aan de achterkant:

Er is ook nog een Binnenin en dat ziet er zo uit:

een rijtje aan elkaar geregen klosjes garen, een paar lapjes vilt voor de naalden en spelden en er is ook nog plek voor een schaartje. Wat wil je nog meer?

Tijdens mijn periode van internet-Onthouding ben ik heerlijk aan het quilten geslagen. Deze week had ik "afmaakdag"; de naam zegt het al en heb ik heerlijk gewerkt aan 'de quilt voor hem'. Sindsdien ben ik thuis ook weer lekker opgeschoten. Ook mijn tweede nuttige lapje is inmiddels bijna af. Zonder internet zijn heeft ook zijn voordelen.

Ik ga nu dit berichtje plaatsen en probeer nog zo lang mogelijk op bezoek te gaan bij andere loggers. Wees niet boos als ik bij jou niet ben langs geweest, dan ben ik vermoedelijk weer afgesloten ;)

groeten!

25 Reacties

Geen opmerkingen: