maandag 18 februari 2008

Even wat anders

De rest van de Sophietje-lap moet even wachten bij gebrek aan foto’s. Morgen zal ik nieuwe maken als ik bij Elise ben.
Tussen mijn eigen handwerkjes door heb ik deze week ook nog een lakentje gepimpt.
Maandag bij het allereerste kraambezoek kreeg ik van Elise een tasje mee met een meter Delftsblauwe tegeltjes stof en twee witte lakentjes: "hier mam, misschien kun jij daar nog wat mee, ik heb daar voorlopig vast geen tijd voor".

Op de markt kocht ik wat bandjes en twee lapjes ruitstof er bij, de een in lichtblauw/wit de ander in rood/wit.
Het eerste lakentje is inmiddels af en neem ik morgen mee. Op deze foto zie je het lakentje en het is ook gelijk een fotoprimeur! Deze heb ik voor het eerst helemaal zelf vanuit mijn fototoestel op mijn weblog gekregen. We leren het wel ;)

25 Reacties

Geen opmerkingen: