zaterdag 13 oktober 2007

Hoera

Het was velen niet ontgaan, ik had wat te vieren gisteren. Het was gezellig en feestelijk, ik ben vreselijk verwend en na een lekker ontbijtje zijn de logerende kinderen nu net de deur uit.
Tijd om a) op te ruimen en b) een logje te schrijven over de handwerkerige kant van mijn verjaardag want die was er ook.

Van quiltvriendinnen kreeg ik een bedeltje met een ananas, de pineapple is een bekend quiltpatroon en staat ook een beetje symbool voor het quilten, een super cadeau! er waren kaarten met een quilt of van een quiltende vriendin, van mijn dochter kreeg ik als "bij-cadeautje" een dagje uit naar de tentoonstelling Haagse hofmode, zij schreef er laatst ook al een logje over en het lijkt me erg leuk om daar heen te gaan. Elise en ik hebben alvast een datum in de agenda’s gezet. Ik voelde me erg verwend, dank jullie wel!

en dan kreeg ik ook nog dit:

het kwam in een envelop geadresseerd aan Nuttig en Fraai (zo wordt mijn weblog ook bij tante pos op de kaart gezet :) en daarin trof ik een kaart aan met prachtige rijk geklede corsetjes. De lieve tekst in de kaart verwees naar het pakje in roze papier waarin "zachte mooie warme feestelijke sokken voor op de bank" werden beloofd.

Dat bleek een understatement: er kwamen Superzachte, Schitterend mooie, letterlijk, want de wol heeft een klein zilveren glimdraadje, Feestelijke Verwensokken voor op bank. Yvonnep, want zij stuurde ze: ik ben er heel heel erg blij mee, niet alleen omdat ze zo mooi zijn en ook nog eens precies passen maar vooral ook omdat ze met liefde door jou zijn gebreid en ik weet hoeveel werk je speciaal voor mij hieraan hebt gehad. Heel hartelijk bedankt, ik zal ze met veel plezier dragen en ervan genieten – op de bank met een glaasje wijn erbij en een hapje

nog even een detail van de SuperSokken:

een erg mooi ajourpatroontje. Ik heb ook met bewondering gekeken naar het prachtige breiwerk en de keurige teen en hiel. Ik brei zelf geen sokken dus ik vind dit reuze knap.
25 Reacties

Geen opmerkingen: