dinsdag 5 juni 2007

En alles zit er in

het is maar een kleintje, dit lapje van Little house of Needleworks maar alles zit er in: een alfabet, een huis, bomen met quilts aan de waslijn en hartjes. Wat ik er vooral aardig aan vind is het alfabet waarin sommige letters gebruikt zijn om namen van bekende quiltblokken mee te beginnen.

Ik kocht het dit voorjaar in Rijswijk bij Crownstitches tijdens de Patchwork- en Quiltdagen. Niet omdat ik op zoek was naar een patroontje maar omdat ik stond te wachten op mijn kind. Sinds zij het quilten en daarna het borduren heeft "uitgevonden" zijn handwerkwinkels ook voor haar zeer interessant. Terwijl ik wachtte viel mijn oog op deze Quilttime Sampler en ik was verkocht, of liever gezegd Liezbeth verkocht het patroon aan mij. Sinds een weekje is het af en kan ook dit lapje naar de lijstenmaker.

Geen opmerkingen: