zaterdag 21 april 2007

The incredible Samplerman

Soms is er gewoon weinig om te laten zien en dan moet je een beetje creatief zijn.
Dit zijn mijn twee sampler breirollen. De grootste is inmiddels ruim vier meter (na de laatste meting en dat is al weer even geleden) en er wordt nog steeds zo nu en dan een stukje verder aan gebreid.
De kleinere rol is een "replica" Sampler M, niet helemaal comme il faut want ik heb een ander tussenribbeltje dan in het origineel en bovendien heb ik – om het ding een beetje recht te houden aan weerskanten een drietal ribbelsteekjes toegevoegd. Als ik alle patroontjes van Carla’s origineel heb gebreid hecht ik hem af en is deze klaar. Daarna begin ik aan Carla's nieuwe uitdaging: Sampler CM. De eerste vijf patroontjes staan inmiddels online en ze zien er prachtig uit. De lange rol laat ik naast Sampler M nu en Sampler CM straks gewoon aangroeien, er zijn patroontjes genoeg.

Heb je zin om mee te breien dan kun je je bij Knitalong Sampler M aanmelden.

Geen opmerkingen: