donderdag 3 augustus 2006

Verrassing

Vandaag vond ik bij de post een enorme envelop, de postzegels erop zijn op zich al leuk:

De post kwam van haar en ze had goed gelezen waar ik allemaal mee bezig ben; links op de envelop stond een leuk tuinplaatje en dat was ook een van de dingen die me de afgelopen dagen bezig hield. Het tropisch regenwoud was inmiddels zo hoog opgeschoten  dat ik zaterdag de tuinman voor de achtertuin heb laten komen.
In de envelop een verzameling Dingetjes op handwerkgebied die vreselijk leuk zijn om te ontvangen, van servetjes met breimotief tot leuke kaartjes en van alles wat daar tussen zit.Een soort handwerkerig vakantiepretpakket met Dingen om te lezen, te maken en te kijken.  Heel erg gewaardeerd en ik ben er reuze blij mee.
Een van de kaarten bracht me op het idee om nu eindelijk eens dat logje  te schrijven wat al zo lang in de pen zat, dat volgt later, misschien vanavond nog.

5 opmerkingen:

marian'ne m zei

Wat lief van 'haar', een dag met een sterretje voor jou!!!!

Inderdaad leuke postzegels, je was net aan het stoeien met de foto's denk ik, dus even gewacht en nu is alles mooi te zien hoor!!!

marcella zei

Ikke? nee hoor, dat zal web-log.nl wel geweest zijn.

Juul :o) zei

"Zij" :o) verstuurt hele mooie tot in de puntjes verzorgde post, waarvan je helemaal blij wordt.
Jij had een topdag! Heerlijk toch!
Ik zit ook nog na te genieten!
:o)

Lous zei

Leuke post is altijd gezellig .

yvonnep zei

Leuk zulke post!